sobota, 24 października 2009

Kolorowe Jeziorka ---> Raszów


Wycieczka
w Rudawy Janowickie a raczej Rudawy Jeremickie, bo przecież ja też Rudawa, chociaż zaglądając w to Purpurowe Jeziorko zastanawiam się, czy nie jestem purpurowa? Błoto delikatnie acz dokładnie mnie oblepiło, woda z potoku pyszniutka.

Rudawy polubił
y mnie a ja polubiłam Rudawy.
Potem odwiedziłam łąki raszowskie,
najprawdopodobniej jestem pierwszym Cardiganem, który postawił łapę w Raszowie :) Krowy już tam są ! Mam w planach zdobycie złotej obroży turystycznej ... Może będę pierwszym Cardiganem, którego wniosą na Śnieżkę ? Bo kolej gondolową mam już obiecaną :) Kolorowe Jeziorka- info

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowe Jeziorka Borys ?

    P.S. Jestem bardzo przekupny [cool]

    P.S. 2 Co to za Marta ? ;D [czesc]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję