piątek, 1 marca 2013

Baltazar Semper Fidelis (unique)




Pierwsze spotkanie Kani z Baltazarem. Kania lubi, Baltazar lekko zawstydzony :) Naj Baltuś, najukochańszy, najweselszy, najpiękniejszy, najnasz bulterier jakiego znamy. 

Biała, wesoła słodycz with speedy tail ! No po prostu BaliBalBull całuśny błazen, idealny na niemałe smuteczki i takie tam różne zmartwienia. Dogoterapeuta. Jakie to smuteczki ja się pytam? 
 

No powiedz, nie chcesz? Nie mów, popatrz ja Cię kocham bezwzględnie za te smakołyki, które mi przynosisz i bez nich też Cię kocham, jak mnie głaskasz i całujesz to chwilami przyznam szczerze kocham Cię nawet bardziej. 
 
Przecież znamy się już tyle lat, ja Cię znam od prawie zawsze.  Czuję, czuję, że coś ukrywasz…w dłoni, coś pysznego, coś dla mnie, siad, leżeć, podaj łapę, zrobię wszystko, tylko daj, ooo uśmiechasz się… dam Ci całus albo dwa… I co się martwisz, ucho Ci odgryźć ? Żartowałem to tylko zabawa, Ty ją znasz, bo znasz mnie od niemal zawsze. 


 Asteroida przeleciał koło Ziemi, ktoś pytał,  if it possible to be prepared for the end of the world?  
Ja się najadłem, napiłem, wybawiłem na tą okoliczność. Aaaa end of the (word)… E tam :) Nie MY, tak MY, no tak MY i co? Who cares ? I do, keep smiling! Zawsze Ach Cię Kocham. I to wcale nie jest naiwne kochać tego psa. Semper fi ! 


Bo ten pies, ten Baltazar nie zawaha się nigdy użyć swojej miłości. he won't leave us ever :)A kto jeszcze z nami był i śmiał się do rozpuku? Agula i generał Kamyczek a właściwie generał Kajecik. Baltazar na to puszcza oko. Pierwsze spotkanie Kani z Baltoldem za nami, efekt jak widać. Zanosi się na przyjaźń, a prawdziwych przyjaciół poznaje się po uśmiechu. Oto nasz ukochany Baltusiek, wyjątkowy bulterier, jedyny w swoim rodzaju i Semper fi!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję