wtorek, 2 sierpnia 2011

52 i rocznica !

Rok ma 52 tygodnie a jeśli pomnożę je przez 2 to wyjdzie liczba tygodni, które spędziłam z moją współpanią w Jeleniej Górze. Nasze wspólne 2 lata bogate w wydarzenia, miejsca, przeżycia i ludzi. 104 tygodnie oswajania miasta, 24 miesiące spacerów i wycieczek, 730 dni przytulania, razem przespanych nocy, 17 520 godzin oddychania tym samym powietrzem, 1 051 200 minut troski o moje dobre samopoczucie i zdrowie, poświęcanej mi uwagi, 63.072 000 sekund bycia kochanym i jedynym psim przyjacielem. A tyle jeszcze sekund przed nami. I tylko 52 dni ciąży, niewiele a tak dużo. 52 jak talia kart, wciąż owiana tajemnicą.W kalendarzu Majów ta sama data pojawiała się co 52 lata - 52 okresy Haab. Klasyczny fortepian ma 52 białe klawisze. Alfabet angielski składa się z 52 liter, 26 małych i 26 wielkich. 52 lata temu powstał (styczeń 1959) Karkonoski Park Narodowy a Szklarska Poręba otrzymała prawa miejskie. A dokładnie 52 lata temu, 2 sierpnia 1959 roku z wizytą do Polski przyleciał Richard Nixon. A my swoją rocznicę i 52 dzień dziecków spędziłyśmy pod krzakami pomidorów babci Marysi. Zostałam uroczyście wniesiona i ukochana spontanicznie. 2 lata temu odniosłam sukces wystawowy, ale kogo pokonałam nie napiszę, bo to fajna dziewczyna i piękna jak mało która ! Pozdrawiamy dzieci malusie i dumną mamusię !

2 komentarze:

  1. Dear Jermika.
    Sincerely,
    a very warm and big kiss, the bigest one from Spain.
    Felisa, Ernesto, Lino and Gaspar.
    (the best wishes for you. Felisa)

    OdpowiedzUsuń
  2. we have celabrated our 2 years together with Jeremika yesterday ! And still waiting for kids :) cross Your fingers :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję